Świnka Peppa wszystkie odcinki!

Świnka Peppa Wszystkie Odcinki!

Świnka Peppa wszystkie odcinki! Sezon IV Odcinki 27 - 39


Królowa


Świnka Peppa - Królowa przez animowane
Narrator: W domu Peppy wszyscy oglądająprogram telewizyjny "A teraz specjalny komunikat królowej"
Królowa: Witam wszystkich
Świnka Peppa: Witaj Królowo
Królowa: Dzisiaj postanowiłam nagrodzić najbardziej jednego mieszkańca naszego kraju,tego który najciężej pracuje
Tata Świnka: Ciekaw jestem kto to będzie
Mama Świnka: Na pewno nie ty kochanie
Królowa: Najciężej pracującą osobą w kraju jest Pani Królik

Bezludna wyspa


Świnka Peppa - Bezludna wyspa przez animowane
Narrator: Peppa i George są w domu Dannego Psa, kapitan Pies opowiada o swoich żeglarskich przygodach
Kapitan Pies: Opłynąłem świat dookoła i w kocu wróciłem do domu i to wróciłem na dobre, nigdy już nie wejdę na pokład łodzi
Mały piesek: Czy tęsknisz za morzem tatusiu?
Kapitan Pies: Cóż, czasami
Narrator: Przyszli dziadek pies, dziadek świnka i dziadek królik

Perfumy

Narrator: Peppa i Georg odwiedzili babcię i dziadka. Babcia Świnka siedzi przy swojej toaletce.
Świnka Peppa: Ładnie pachniesz babciu
Babcia Świnka: Dziękuje Peppo, to moje lawendowe perfumy
Świnka Peppa: Pachną tak jak Twój ogródek
Babcia Świnka: Oczywiście bo perfumy robi się z kwiatów
Świnka Peppa: Babciu mam genialny pomysł, potrzebuję tylko trochę wody.

Szkolny festyn


Świnka Peppa - Szkolny festyn przez animowane
Narrator: Dzisiaj jest dzień szkolnego festynu, Peppa uwielbia chodzić na festyny, są wszyscy przyjaciele Peppy Kot, Suzi Owca, Dany Pies, Rebeca Królik i Pedro.
Świnka Peppa: Witajcie wszyscy
Suzi Owca: Uwielbiam festyny
Peppa: Ja też. Co ty lubisz?
Suzi: Malowanie twarzy
Pedro: Ja lubię balony
Dany Pies: A ja najbardziej lubię dmuchany zamek
Peppa: Mnie się podoba wszystko

Akwarium


Świnka Peppa - Akwarium przez animowane
Narrator: Peppa karmi rybkę Goldi
Świnka Peppa: Pora na obiadek Goldi. O Goldi nie chce jeść
Mama Świnka: Nie wygląda najlepiej
Świnka Peppa: Myślę ze jest jej smutno, bo nie maa żadnej przyjaciułki
Mama Świnka: A może Goldi odwiedziła by akwarium
Świnka Peppa: Aco to jest akłarium
Tata Świnka: Akwarium to zbiornik w którym jest dużo ryb

Wyścigowy samochód Georga


Świnka Peppa - Wyścigowy samochód Georga przez animowane
Narrator: Jest ciepły słoneczny dzień. Peppa i Georg, Tata i dziadek siedzą w domu i oglądają transmisję z wyścigów samochodowych
TV: Maska w maskę zbliżają się do mety, to jest fascynujące samochód numer dwa...
Babcia Świnka: Tak jest lepiej
Dziadek Świnka: Wyścig zaraz się skończy, włącz proszę
TV: To był niesamowity koniec wyścigu, cieszę się że mogłem coś takiego zobaczyć
Babcia Świnka: Widzisz skończyło się, pobawiliście się w ogródku

Mała łódka


Świnka Peppa - Mała łódka przez animowane
Narrator: Peppa z rodzicami i bratem wybiera się na piknik
Świnka Peppa: Uwielbiam pikniki
Tata Świnka: Ja też
Mama Świnka: Po drugiej stronie jest idealne miejsce
Świnka Peppa: Ojej ale jak się tam dostaniemy?
Tata Świnka: Skorzystamy z małej łodzi, przywołam ją tym oto dzwonkiem
Dziadek Królik: Witam wszystkich!
Narrator: To dziadek królik i jego łódka
Dziadek Królik: Chcecie dostać się na druga stronę?

Piaskownica


Świnka Peppa - Piaskownica przez animowane
Narrator: Peppa z przyjaciółmi bawi się w piaskownicy
Świnka Peppa: Piaskownica jest naszą bezludną wyspą. Możemy na zawsze tutaj zostać
Jeśli mamy tutaj zamieszkać musimy się jakoś urządzić
Świnka Peppa: Musimy mieć kilka domów
Danny: Dróg
Świnka Peppa: I sklepów
Georg: I dinozaury
Świnka Peppa: Tak Georg na bezludnej wyspie mogą też żyć dinozaury

Nocne zwierzęta


Świnka Peppa - Nocne zwierzęta przez animowane
Narrator: Peppa i Georg będą nocować w domy Babci i Dziadka Świnki
Świnka Peppa: Dziadku gdzie ty idziesz? Czas już spać
Dziadek Świnka: Nie idę daleko, tylko do mojego ogródka że by zebrać pomrowiki i ślimaki
Świnka Peppa: poco?
Babcia Świnka: Dziadek nie lubi pomrowików i ślimaków bo one zjadają jego warzywa
Dziadek Świnka: A najlepiej szukać ich w nocy w świetle latarki
Świnka Peppa: Możemy iść z tobą? proszę

Lecimy na wakacje


Świnka Peppa - Lecimy na wakacje przez animowane
Lektor: Peppa i Georg wyjeżdżają na wakacje, pakują się
Tata Świnka: Nie możecie zabrać aż tyle
Świnka Peppa: Ale musimy mieć wszystkie swoje zabawki
Tata Świnka: Weźcie tylko te ulubione
Świnka Peppa: W porządku, ja wezmę misia a Georg weźmie dinozaura
Lektor: Mama Świnka pakuje na wyjazd bardzo dużą walizkę
Tata Świnka: Ojej zabierasz bardzo dużo rzeczy Mamo Świnko, będą ci one potrzebne?
Mama Świnka: Tak będą mi bardzo potrzebne

Pensjonat


Świnka Peppa - Pensjonat przez animowane
Narrator: Peppa z bratem i rodzicami leci samolotem na zagraniczne wakacje
Stewardessa: Mam nadzieje że lot był udany, proszę zapiąć pasy
Drugi pilot: Mówi drugi pilot, będziemy podchodzić do lądowania na Włoskim lądowisku Fiumicino
Stewardessa: O Fiumicino brzmi wspaniale
Narrator: Samolot wylądował, ojej Peppa zostawiła w samolocie swojego misia
Tata Świnka: Potrzebny nam samochód że by dostać się do pensjonatu

Słońce na wakacjach

Odcinek zostanie dodany wkrótce.

Koniec wakacji


Świnka Peppa - Koniec wakacji przez animowane
Narrator: To ostatni poranek Peppy we Włoszech
Tata Świnka: Wybieram się na ostatni spacer
Kozioł: Ostania kąpiel Panie Świnko?
Tata Świnka: Tak, kąpiel przed powrotem do domu
Świnka Peppa: Ja chciała bym zostać tu na zawsze
Tata Świnka: Wakacje są bardzo miłe, ale nie mogą trwać wiecznie
Mama Świnka: Pomyśl o przyjaciołach czekających na twój powrót
Świnka Peppa: Tak, tęsknie przyjaciółmi i za rybką Goldi, mogłabym do niej zadzwonić?

5 komentarze:

  1. Anonimowy16:03

    Wie ktoś o jakiś promocjach na zabawki ze Świnką Peppą pod choinkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Tesco ma znośne ceny i spory wybór również ubrań. Był płacz o pójście w piżamie Peppy do szkoły.
      Pozdrawiam Ilona

      Usuń
  2. Marysia00:41

    W Tesco ostatnio widziałam fajne gadżety ze Świnką Peppą i jej rodzinką.

    OdpowiedzUsuń
  3. pytanie do odcinka " Słońce na wakacjach - Odcinek zostanie dodany wkrótce" - kiedy nastanie "wkrótce?

    OdpowiedzUsuń
  4. W pepco były ostatnio fajne pluszaki ze świnką peppą.

    OdpowiedzUsuń