Świnka Peppa bajka dla dzieci

Świnka Peppa bajka dla dzieci

Świnka Peppa bajka dla dzieci Sezon III Odcinki 40 - 52


Potrząsanie, grzechotanie i uderzanie



Mistrz Tata Świnka

  
Świnka Peppa - Mistrz Tata Świnka przez animowane
Narrator: Peppa i jej rodzina oglądają program sportowy w telewizji.
Reporter: To długi skok. To nowy rekord świata!
Peppa: Mamo co oznacza słowo rekord? Mama świnka: To oznacza, że jesteś w czymś najlepszy na świecie.
Tata świnka: I twoje nazwisko zapisują w księdze. Tu są mistrzowie w bieganiu, skakaniu, pływaniu.
Peppa: Chciałabym żebyś ty tato był w księdze.
Tata świnka: Ale ja jestem w księdze. Peppa: Ojej!
Mama świnka: Tak. Tata świnka jest mistrzem w skokach w kałuże.

Gaduła

  
Świnka Peppa - Gaduła przez animowane
Narrator: Jest piękny słoneczny dzień i Susie owca przyszła pobawić się z Peppą
Peppa: Witaj Susie!
Susie: Witaj Peppa!
Narrator: Peppa i Susie są najlepszymi przyjaciółkami.
Susie: Zgadnij co mi się wczoraj przydarzyło.
Peppa: Wczoraj poszłam na kaczy staw i widziałam Panią Kaczkę.
Susie: Zatem wczoraj....
Peppa: Potem poszłam do supermarketu z moją mamą. Kupiłyśmy chleb, marchewki i ..... o co chodzi?

Samochód Pana Lisa

  
Świnka Peppa - Samochód Pana Lisa przez animowane
Narrator: Jest piękny słoneczny dzień. Peppa bawi się ze swoimi przyjaciółmi.
Peppa: To Fredie lis!
Fredie: Witam wszystkich!
Wszyscy: Witaj Fredie!
Miś: Chodźcie pojedziemy na wielkie wzgórze.
Tata świnka: Miłego poranka Panie Lisie.
Pan Lis: Jest już popołudniu Panie Świnko.
Tata świnka: Popołudniu? Już? Musiał stanąć mi zegarek.
Pan Lis: Sprzedaję zegarki i zegary. Zobaczmy, czy mam coś w samochodzie. Jeden zegar dziadka.

Duzi przyjaciele Chloe

  
Świnka Peppa - Duzi przyjaciele Chloe przez animowane
Narrator: Peppa z rodzicami i bratem wybierają się w odwiedziny do kuzynki Chloe
Peppa: Lubię się bawić z dużą kuzynką Chloe.
Chloe, Chloe,Chloe, o Chloe!
Chloe: Witajcie! To są moi przyjaciele: Simon wiewiórka i Belinda miś.
Simon: Możecie mi mówić "Si", to skrót od Simona
Belinda: A ja jestem "Be", to skrót od Belindy.
Peppa: Ja jestem Peppa.
Simon: Nazwiemy cię "Pe".
Peppa: o! A to jest George.

Lekcja gimnastyki

  
Świnka Peppa - Lekcja gimnastyki przez animowane
Narrator: Peppa i jej przyjaciele jadą dziś do sali gimnastycznej.
Madame Gazela: Sprawdźmy, czy wszyscy mają stroje gimnastyczne.
Narrator: Pedro ma na sobie kostium superbohatera.
Madame Gazela: Gdzie masz swój strój gimnastyczny?
Pedro: Został w domu, myślałem, że to miał być strój na bal.
Madame Gazela: Za mną dzieci.
Narrator: To jest sala gimnastyczna, gdzie w wolnej chwili ćwiczą również rodzice.
Madame Gazela: Czy dobrze się bawicie?
Rodzice: Tak bardzo dobrze

Krzew jeżynowy

  
Świnka Peppa - Krzew jeżynowy przez animowane
Narrator: Peppa, jej brat i jej rodzice są w domu babci i dziadka świń.
Babcia: Dzisiaj zamierzam zrobić ciasto jabłkowo-jeżynowe.
Wszyscy: Pycha!
Babcia: Potrzebni mi będą mali podróżnicy, którzy pójdą po owoce.
Wszyscy: Tak jest, Babciu świnko!
Mama świnka: Mamy koszyk na jabłka.
Peppa:  I wiaderka na jeżyny.
Dziadek: Najpierw łatwiejsze zadanie - zbieranie jabłek. Liczę do trzech i potrząsamy drzewkiem.
Wszyscy: Raz! Dwa! Trzy!

Garncarstwo


Świnka Peppa - Garncarstwo przez animowane
Narrator: Peppa i George bawią się w domu z Zoe zebr. Małe Zuzu i Zaza lepią z plasteliny dżunglę. George ulepił z plasteliny dinozaura. Peppa i Zoe urządziły lalkom piknik.
Peppa: Witaj Panie Małpko! Czy ma pan chęć na filiżankę herbaty?
Zoe: Ooo! Małpka mówi tak.
Peppa: Jakie jest magiczne słowo Panie Małpko?
Zoe: Ooo! To znaczy poproszę.
Peppa: Och! Nie mamy serwisu do herbaty!
Zoe: Możemy ulepić serwis z plasteliny.
Peppa: Tak! George, czy możemy wykorzystać twoją plastelinę?
George: Nie!

Papierowe samoloty

  
Świnka Peppa - Papierowe samoloty przez animowane
Narrator: Tata świnka przygotowuje się do pracy.
Tata świnka: Dobrze mam już wszystkie potrzebne dokumenty Pa!
Dzieci: Pa pa tato!
Peppa: Mamo czy możemy coś zrobić?
Mama świnka: Tak. Co chcielibyście zrobić?
George: Dinozaur!
Peppa: Oh George! Ty zawsze na wszystko mówisz dinozaur!
Mama świnka: Zróbmy samolot.
Narrator: George'owi podobają się samoloty.

Urodziny Edmunda Słonia

  
Świnka Peppa - Urodziny Edmunda Słonia przez animowane
Narrator: Listonosz Pan Zebra dostarcza list do domu Peppy.
Mama świnka: Popatrzcie, ktoś dostał zaproszenie na przyjęcie.
Peppa: To na pewno dla mnie.
Mama świnka:  Dla George'a świnki od Edmunda słonia. Zapraszam cię na moje przyjęcie.
Peppa: Nie ma napisane dla George'a i Peppy?
Mama świnka: Nie tylko dla George'a.
Peppa: I tak nie chciałam iść na to głupie przyjęcie dla maluchów!
Mama świnka: Halo? O, to do ciebie Peppo. To Emilie słoń.
Peppa: Halo?

Największa na świecie kałuża błota

  
Świnka Peppa - Największa na świecie kałuża błota przez animowane
Narrator: Peppa i George układają się do snu.
Peppa: Pada straszny deszcz.
Mama świnka: To oznacza, że jutro będzie dużo kałuż.
Peppa: O! Świetnie!
Tata świnka: Deszczu nigdy nie jest za wiele.
Narrator: Nastał poranek
Peppa: Hura! Kałuże błota! O, witam Pani Kaczko! Co pani tu robi?
Narrator: Deszcz spowodował powódź.
Peppa: Nasz dom jest na bezludnej wyspie.

Grota Świętego Mikołaja

  
Świnka Peppa - Grota Świętego Mikołaja przez animowane
Narrator: Dziś jest Wigilia.
Tata świnka: Kto chce zobaczyć Świętego Mikołaja ręka w górę.
Peppa i George: Ja! Ja! Ja!
Peppa: Jedziemy na biegun północny?
Tata świnka: Nie aż tak daleko Peppo.
Peppa: Ale Święty Mikołaj mieszka na biegunie północnym!
Tata świnka: Na szczęście dla nas ma grotę niedaleko świątecznego stoiska.
Narrator: Peppa i George przyszli na świąteczny kiermasz zobaczyć grotę Świętego Mikołaja.
Peppa: Witam wszystkich!

Odwiedziny Mikołaja


Świnka Peppa - Odwiedziny Mikołaja przez animowaned
Narrator: Jest poranek Bożego Narodzenia. Peppa i jej rodzina nocowali w domu dziadka i babci. Peppa: George obudź się! Był tu Mikołaj! Bańki mydlane, komiksy i mandarynki. Mamo, tato jest Boże Narodzenie!
Tata świnka: Peppo!
Mama świnka: Peppo jest jeszcze za wcześnie.
Tata świnka: Idź złożyć życzenia babci i dziadkowi.
Peppa: Babciu! Dziadku!
Babcia: Aaaa!
Dziadek: Bez paniki! Wszyscy na pokład!
Peppa: Jest Boże Narodzenie!

1 komentarze:

  1. Mama Emila16:50

    Za mało w tej bajce fochów i dąsów:)

    OdpowiedzUsuń